moaslife

Alla inlägg under mars 2010

Av Monica - 19 mars 2010 13:24

Hejpå er alla vårlängtande människor!!!!!!!!!!!


Jag skäms över att jag inte varit här på bloggen på jättelänge.

Vet inte varför men jag tror jag vet...??? Jo jag har funnit ett roligt men kanske barnsligt spel på Facebook som heter Happy Pets, och Petville...där är jag vid varje ledig minut på dagen. Man bygger upp en lägenhet med olika möbler och en liten figur som man köper kläder till...det låter knäppt men är beroendeframkallande...haha.


Våren kommer med stormsteg och snön smälter ner i snösörja överallt...man får nästan simma ut.

Idag är min gubbe till Ikea och skall köpa hyllor och backar så vi får lite ordning i vårt förråd, så att allt inte skall behöva stå på golvet. Sen skulle han också köpa 2 st tak

lampor till vardagsrummet...några som vi kollat in som liknar kristallkronor fast i nte äkta förstås. Det skal bli spännande när han kommer hem vad han har med sej.


Nu snart skall jag gå ner till Ica-kvantum och möta Elin med sina tjejer, hon skall käka middag med oss och ligga kvar det skall bli sååå trevligt.

Då får Zeb några att busa med så han kommer nog vara trött i flera dagar sen.  


Så nu skall jag snart klä mej och dra iväg ut i halkan , vi hörs snart igen hoppas jag, jag skall bättra mej.


Kramizar

Moa

Presentation


Namn: Monica
Intressen: Läsa, kolla film, matlagning, påta i trädgården
Arbetar: nix, pensionär
Bor: Nynäshamn
Civilstatus: Gift med en Norrlänning
Ålder: 64 år

Här kommer jag att blogga om ditt och datt direkt ur mitt hjärta.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards