moaslife

Alla inlägg under april 2010

Av Monica - 8 april 2010 13:35

Hej igen alla glada soldyrkare!


Idag är det vår och då skall man ut ut ut i den fina ljusa dagen,

Jag har varit förkyld i några dagar och har varit inne men idag skall jag ut och först gå till tandläkaren för jag bet av en tand igår.

Jag var färdig hos tandläkaren i förra veckan skönt tänkte jag inte för att jag hade några hål utan att slippa punga ut en massa stålar..


Nåväl här hemma har våren som sagt tagist sitt grepp tror jag för i påskas så kom ju en del snö men den smalt ju bort lika fort som en löning...Ha ha


Vi skall samtigit åka ner till Hamngatan i Nynäsham för där håller Elin min dotter och ett par kompisar på att flytta in i ett hus som do skall hyra. Härligt för dom att få bo i ett stor fint hus och en stor tomt nu till sommaren, Då kommer vi att våldgästa dom på en grillafton, för grilla kan man juinte göra på balkongen.


Ha de bäst

Skall försöka bättra mej med att blogga.

Moa

Presentation


Namn: Monica
Intressen: Läsa, kolla film, matlagning, påta i trädgården
Arbetar: nix, pensionär
Bor: Nynäshamn
Civilstatus: Gift med en Norrlänning
Ålder: 64 år

Här kommer jag att blogga om ditt och datt direkt ur mitt hjärta.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards