moaslife

Direktlänk till inlägg 14 december 2011

Åter efter nån dag

Av Monica - 14 december 2011 22:33

Hej Igen!!!



Ja nu har det varit Lucia och vi har köpt en massa juklappar..

MEN det känns ändå inte som det skulle vara jul inom någion vecka????


Imorgon skall vi till Far och lämna ifrån oss någon julklapp till honom, han vill ha

presentkort på systembolaget???? Han som inte kan dricka nåt nämnvärt, men ok om han ville ha det 

så får han väl det. Han tycker ju om att dricka lite gott vin ibland och då kan han väl köpa sig en

flarra när han är sugen på det, eller en flaska wishey och bjuda gubbarna på...som kommer ibland och

hälsar på honom.


Själv mår jag som förut, inget kul alls att må såå dåligt som jag mår...det blev mkt mår nu men om man mår

skit så blir det mkt MÅR...skojsigt va...inte alls. 


Ja det är en väldigt dålig känsla jag har inom mig...den är tung, svart och inte alls vänlig att ha att göra med

skall jag livligt erkänna... SÄLJER DEN BILLIGT...nu rea. SALE som det nu populärt heter....


Vad skall man göra åt det, är det något som vill ge mig ett tips på hur man skall må bra och allra helst

nu till jul, så vill mann ju sprida glädje men det kan jag inte just nu... 


Ja jag har inte sååå mkt mer att skriva om för det är stilltje här hemma på den känsliga fronten...

jag vet inte hur den andra partnern känner sig men det kan inte jag göra nåt åt i min situation...

jag måste tänka på mig själv just nu för att hålla huvudet ovanför ytan och "spela glad" fast jag inte

är det....  t y v ä r r...


Nu är jag trött och skall snart gå o lägga mig, inget annat att göra för idag...

Hörs en annan dag

Moa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 2 juli 2012 13:05

                  

Av Monica - 11 januari 2012 23:39

Hej igen!!!!!!!   Det var ett tag sedan, men nu har vi bestämt att sära på oss min man och jag. Och vad det innebär att jag har fått en liten lägenhet 1:a på 50 kvm och det är EN STOR etta för att vara en etta...hihi Han har fått et 2-a ... ...

Av Monica - 1 januari 2012 19:55

Hej!!!   Det var ett tag sedan jag orkade logga, men nu skall jag göra en lite påhälsning.. Jag har ju haft det ganska tufft en lång period under hel december, varit ur gängorna men har fixat jul och nyår så nu är det bara att blicka framåt. ...

Av Monica - 12 december 2011 13:32

Hej igen....   Det var ett tag sedan, jag har haft fullt upp med både livet och jobb och sjuka/gamla föräldrar som behöver mig...   Ja, mitt iiv rullar på med varken glädje eller sorg...det känns inget på sätt o vis..förstår inte hur man ka...

Av Monica - 6 december 2011 12:07

  Hej bloggen!!!   Idag känns det bättre i min deppighet, igår måndag var jag väldigt LÅG och kände mej sååå jäkla under isen som man kan känna sej..det känns skönt att inte var såå gråtmild hela dagen.. Jag vill ju tro att det skall bli bä...

Presentation


Namn: Monica
Intressen: Läsa, kolla film, matlagning, påta i trädgården
Arbetar: nix, pensionär
Bor: Nynäshamn
Civilstatus: Gift med en Norrlänning
Ålder: 64 år

Här kommer jag att blogga om ditt och datt direkt ur mitt hjärta.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards