moaslife

Direktlänk till inlägg 1 januari 2012

Gott nytt år!!!!

Av Monica - 1 januari 2012 19:55

Hej!!!


Det var ett tag sedan jag orkade logga, men nu skall jag göra en lite påhälsning..

Jag har ju haft det ganska tufft en lång period under hel december, varit ur gängorna

men har fixat jul och nyår så nu är det bara att blicka framåt.


Jag och maken söker lägenhet till oss var för nu har jag fått erfara att det blir ingen återvändå,

för  han kan inte lova att något återfall kommer, han litar inte på sej själv säger han och jag

har sluta att lita på honom för länge sedan. Det är inte såå konstigt när det har blivit bakslag 

hela tiden fast han ha sett in i mina ögon och lovat att han inte ljuger eller att han inte har

druckit vilket han förstås har gjort.


Nu har han varit VIT en längre tid och skött sej som den fina människa hna i grund i botten är,

duktig i hushållet skötsam och en jätteduktig man på att handla opch tvätta ja en perfekt

man att trivas med...OM det inte vore detta OM...som gör han till en helt annan  männsika som jag

inte kan trivas med och därför blir det  SKILLSMÄSSA.....


Jag letar lägenhet och så fort jag hittar någon som passar mig så tar jag den och så får  det bli...

hur det blir i framtiden kan jag inte sia om, men den som lever få se....


Jag känner mej lugn i detta beslut för jag hatar när man inte har bestämt något och velande gör 

mig galen...så FAKTA är det bästa för mej och då följer jag detta och gör bra av det förhoppnings-

vis.....


Giv me luck....


Puss

Moa

 
 
freja

freja

1 januari 2012 20:28

Vilken fin blogg:)
Gott nytt år:)

http://frejalinnea.bloggplatsen.se

Monica

2 januari 2012 17:14

Tack Freja!
Fin katt du har en sådan skulle jag vilja ha och gosa med...
Gott Nytt År :) Kram
Moa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 2 juli 2012 13:05

                  

Av Monica - 11 januari 2012 23:39

Hej igen!!!!!!!   Det var ett tag sedan, men nu har vi bestämt att sära på oss min man och jag. Och vad det innebär att jag har fått en liten lägenhet 1:a på 50 kvm och det är EN STOR etta för att vara en etta...hihi Han har fått et 2-a ... ...

Av Monica - 14 december 2011 22:33

Hej Igen!!!     Ja nu har det varit Lucia och vi har köpt en massa juklappar.. MEN det känns ändå inte som det skulle vara jul inom någion vecka????   Imorgon skall vi till Far och lämna ifrån oss någon julklapp till honom, han vill ha ...

Av Monica - 12 december 2011 13:32

Hej igen....   Det var ett tag sedan, jag har haft fullt upp med både livet och jobb och sjuka/gamla föräldrar som behöver mig...   Ja, mitt iiv rullar på med varken glädje eller sorg...det känns inget på sätt o vis..förstår inte hur man ka...

Av Monica - 6 december 2011 12:07

  Hej bloggen!!!   Idag känns det bättre i min deppighet, igår måndag var jag väldigt LÅG och kände mej sååå jäkla under isen som man kan känna sej..det känns skönt att inte var såå gråtmild hela dagen.. Jag vill ju tro att det skall bli bä...

Presentation


Namn: Monica
Intressen: Läsa, kolla film, matlagning, påta i trädgården
Arbetar: nix, pensionär
Bor: Nynäshamn
Civilstatus: Gift med en Norrlänning
Ålder: 64 år

Här kommer jag att blogga om ditt och datt direkt ur mitt hjärta.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards