moaslife

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Monica - 12 december 2009 22:52

Nu är jag här igen...

Gud vad jag glömmer bort min lilla blogg?????!!!!

Men nu är det i alla fall slut med IDOL och vad tycks om resultatet??

Jag tyckte båda killarna var värdiga vinnare men Eric ett strå vassare.

Calle kommer att fångas in i musik-karusellen ganska så snabbt och han kommer att slå igenom som ett brak.  

Han har goda kvailieter och en cool stil, och hans röst är så skön att höra på hes och rockig.


Imorgon skall min dotter Elin och jag åka till Älvsjö-mässan och titta på eb massa funa hundar, och framförallt Rottweiler. Det är alltid kul att gå runt och kolla in fina hundar men det är stökigt och trångt så inte orkar man mångsa timmar inte.

  

Inget nytt har hänt angående hus och lägenhetsförändringarna...vi får nyklarna den 4 januari,och sen bär det iväg till Nynäshamn.  

Men, men vi MÅSTE tänka på vår framtid och ekonomin måste var i ordning när jag skall gå i pension till sommaren. Vi vill ju ha råd att åka utomöands och känna att vi kan ha råd med lite av varje och inte vända på slantarna jämt o ständigt,

Det skulle vi får göra om vi bodde kvar här...nej man får väga för o emot...


Nåväl nu har vi bestämt oss och får rätta oss efter det.

Allt löser sej...det är min paroll

    


Ha det bäst

Kram

Och förresten

GLAD LUCIA

Moa


Presentation


Namn: Monica
Intressen: Läsa, kolla film, matlagning, påta i trädgården
Arbetar: nix, pensionär
Bor: Nynäshamn
Civilstatus: Gift med en Norrlänning
Ålder: 64 år

Här kommer jag att blogga om ditt och datt direkt ur mitt hjärta.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards