moaslife

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Monica - 3 januari 2010 20:29

Ja det var länge sedan det blev ett gott nytt år....

Har bara inte haft tid och lust att skriva i min kära blogg.

Det har varit lite turbulens här hemma med flyttbestyr och diverse problem som jag inte vill gå in på här ...inte nu i alla fall...mitt uppe i det.  


Nåväl så kan jag väl säga att valparna växer och mår sååå bra dom väger ungefär 1.300 gr nu och börjar snart att titta ut i den vida kalla världen. Alltså ögonen öppnas snart då blir dom om ännu gulligare. Att se dessa små blickar dom blir sååå personliga då.

 

3 av dom bedårande söta tjocka goa valparna som Annie fick.

I morgonskall vi hämta nycklarna till vår nya lägenhet och börja så smått flytta in i den. Till helgen kommer Ingemars snälla son Jan-Erik hit från Örebro och hjälper oss med att köra lastbilen så iNGEMAR som inte mår så bra slipper anstänga sej så  mycket och blir bra snart.  


Ha det bäst så länge så hörs vi snart igen.

Moa

Presentation


Namn: Monica
Intressen: Läsa, kolla film, matlagning, påta i trädgården
Arbetar: nix, pensionär
Bor: Nynäshamn
Civilstatus: Gift med en Norrlänning
Ålder: 64 år

Här kommer jag att blogga om ditt och datt direkt ur mitt hjärta.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards