moaslife

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Monica - 11 januari 2012 23:39

Hej igen!!!!!!!


Det var ett tag sedan, men nu har vi bestämt att sära på oss min man och jag.

Och vad det innebär att jag har fått en liten lägenhet 1:a på 50 kvm och det är

EN STOR etta för att vara en etta...hihi Han har fått et 2-a ...


De komm er att bli en stor förändring både till det positiva och negativa.

MEN jag vill inte ta fram det negativa för jag vill plussa det positiva i mitt liv hädanefter.


SÅ detta skall bli bra för alla parter...Ingemar fär bo själv och sköta sitt...

Jag kommer att bo själv och kommer att sköta mitt.....

MEN om.... vi vill (OCH DET TROR JAG)  så kommer vi att träffas att äta till sammans,

och det vill jag också för den delen.


Men huvudparten så kommer vi att sköta vårt liv som vi vill...men  hålla kontakt och planera

saker med Zeb framför allt... Lille Zeb -gubben får int fara illa...


Nå väl nog för idag...

Kram

Moa

Presentation


Namn: Monica
Intressen: Läsa, kolla film, matlagning, påta i trädgården
Arbetar: nix, pensionär
Bor: Nynäshamn
Civilstatus: Gift med en Norrlänning
Ålder: 64 år

Här kommer jag att blogga om ditt och datt direkt ur mitt hjärta.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards