moaslife

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Monica - 14 november 2011 12:36

HEJ !!!

Nu idag skall vi hämta hem lilla Mor, från SÖS där hon legat inne för en kraftigt kärlkrampanfall .

Få se nu hur länge hon blir hemma innan nästa resa till sjukhus blir, hon är ju ensam och ligger och oroar sej över allt det är inte så konstigt när man är 90 år.


Idag skiner solen och då blir man lite piggare, men ändå är mörkret tröttande på människokroppen, och hundarna som ligger och snarkar i kors.


Igår såg Elin och jag på en film Sex in the City 2, vi hade sett den tidigare men det var så där mysig sitta inne och mysafilm, med en latte och en god glass...Ben & Jerry..mmmmmm


Nej nu måste jag passa på att hoppa i stövlarna och åka till Aspudden och möta upp Mor som kommer snart...


Vi ses snart eller hörs.

Kram

Moa

Presentation


Namn: Monica
Intressen: Läsa, kolla film, matlagning, påta i trädgården
Arbetar: nix, pensionär
Bor: Nynäshamn
Civilstatus: Gift med en Norrlänning
Ålder: 64 år

Här kommer jag att blogga om ditt och datt direkt ur mitt hjärta.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards