moaslife

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Monica - 18 november 2011 11:14


Hej på er i höstmörkret!!!        


Ja nu har det skett igen att "han" har supit till och tagit flera glas vin ur "min" dunk Chill Out.

Han kan inte dricka starkare alkohol än på sin höjd en liten öl på 4,7% alc.


Igår kväll fick han för sej att han öppet inför både mej och Elin tulla på dunken och då förstås

bli fullare och fullare. Han äter nämligen en antidepp. medicin som heter Cymbalta och den

FÅR man inte blanda med alkohol för då förstärks alkoholen förskäckligt mycket.


Ja följden blev ju att han blev kanonfull och fumlade runt i lägenheten gick ut med hunden, kom in och skulle gå ut med honom igen, kom inte ihåg att han nyss varit ute ..hmmm


Sen så gick jag och lade mig och läste ut min bok..som var sååå bra släckte och stängde sovrumsdörren,

somnade och vaknade att det stökade i rummet och tv-n var på högt, jag gick ute i och kikade vad det var då satt han där och hade upptänt i hela lägenheten och kollade på tv...

Hmm jag blev arg och sa att du får sänka ljudet och släcka ner så fåglarna våra åtminstone får sova...

Kl 04.00 kom han infumlande och satt sej först på sängkanten och sen lag han ner sej och började att snarka av bara den...


Jag vet inte vad jag skall göra i detta NU, vill inte ha det så här han verkar inte vilja ta sitt liv med oss på på fullaste alvar...Det går in i ena örat och ut genom det andra...Suck


Ja vill inte att mitt liv på gamla dagar skulle bli SÅ HÄR..

Ideligen felbedömning av mej när det gäller karlar....

Dom blåljuger för mej hela tiden...


Fan fan  


Syns

Moa

Presentation


Namn: Monica
Intressen: Läsa, kolla film, matlagning, påta i trädgården
Arbetar: nix, pensionär
Bor: Nynäshamn
Civilstatus: Gift med en Norrlänning
Ålder: 64 år

Här kommer jag att blogga om ditt och datt direkt ur mitt hjärta.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards