moaslife

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Monica - 8 november 2009 21:19

Helgen har gått nu och jag kan återigen blogga och berätta lite vad jag varit med om.

Tja inte så värst mycket har hänt.

Har jobbar fredag-söndag på min gruppbostad där det har varit en mycket lugn helg.

Idol tittade vi på i fredags och var mycket besvikna att RABIH skulle behöva åka hem. Han som var en sån jättecharmig kille och sjöng ju som en gud.Obestämd

Sedan så fortlöpte helgen väldigt lugnt en kille fyllde år så vi firade honom med coca-cola och chips...det är hans levebröd tycks det vara....????  Dom är mkt förtjusta i coca-cola på min GB så vi har mkt jobb  med att försöka få dom att borsta tändenar--- varje dag--- så inte tänderna ramlar ur dom...tandstatusen är väldigt dålig på alla.Skäms


Hemma är min gubbe väldigt förkyld och snorig men jag tror inte han har SVIN-influensan för han är på bättringsvägen och så har vi vaccinerat oss ju.....så inte fan skall nåt svin komma här och förstöra för oss.

 

Du är bra go din lilla jävel....allra helst på mackan till jul....men smitta mej inte då jäklar...hahahahaTyst


Jag har en mycket glad dotter här  hemma för DIF kommer upp i allsvenskan i år igen Flört

Jag bryr mej inte såååå mycket...men kul för DIF-arna.


Nu har jag en underbar vecka framför mej...jobbar bara 2 dagar ...strålande sköööönt.

Imorgon skall Elin och jag åka till Nynäs, hon skall gå och få en jobbanställning avklarad och underskriven.så nu kan hon få hoppa in och jobba som vikarie på gruppbostäder och dagis i Nynäs-trakten det är ju kanon.


Nej nu vänta Farm-Ville på facebook mycket att göra där ha de bäst

Kram

Moa

Presentation


Namn: Monica
Intressen: Läsa, kolla film, matlagning, påta i trädgården
Arbetar: nix, pensionär
Bor: Nynäshamn
Civilstatus: Gift med en Norrlänning
Ålder: 64 år

Här kommer jag att blogga om ditt och datt direkt ur mitt hjärta.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards