moaslife

Alla inlägg den 29 november 2009

Av Monica - 29 november 2009 23:59

Jag har fått en ny dator en ny lite fin  Laptop...förstås...min gamla Laptop fick jag ärva av Elin och det var en Dell , men den hade lite sjukdomar sen >Elin hade haft den...Lite av varje kan man säga ..Seg som fååå...den laddade ur ibland och hade inget batteri som höll så jag fick sitta med kontakten i hela tiden.


Men nu sitter jag och plitar på min egen lilla juvel.


Jag har varit ledig i 3 dagar, med vad fort dessa dagar har gått.

Julpyntat har vi gjort och druckit glögg och käkat pepparkakor.


Få se nu i veckan hur det går med vårt bostadsbytande vad gäller husförsäljning och hyresbostaden.


På tisdag till onsdag skall Elin och jag åka på kryssning med Cinderella...coh äta god mat och gå på SPA där på båten.

Det skall bli jättemysigt att få rå om varandra och koppla av bara mor o dotter.

Nej nu skall jag lägga mej och sova skönhetssömnen...sov gott alla ni


Ha det bäst

Moa








Presentation


Namn: Monica
Intressen: Läsa, kolla film, matlagning, påta i trädgården
Arbetar: nix, pensionär
Bor: Nynäshamn
Civilstatus: Gift med en Norrlänning
Ålder: 64 år

Här kommer jag att blogga om ditt och datt direkt ur mitt hjärta.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards