moaslife

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Monica - 27 november 2009 00:07

....innan vi går och lägger oss vill jag bara kika in och säga god natt!!!!


Vi har idag varit och kollat in ytterligare en fin lägenhet i samma hus som förut men en våning ovanpå.

Lika stor och ungefär lika fin....dom var såå snälla och frågade om vi ville ha kaffe och vi svarade ja förstås...pepparkakor fick vi till och dom visade oss deras fina lägenhet....som var i toppskick. å nu får vi fundera över helgen och se vad som sker med husförsäljningen...

Inget är som väntas tider...eller hur


Ja ledig är jag i alla fall i helgen så det blir till att mysa och lata mej lite grann förutom det vanliga...tvätt...städning ...mm mm


Ha de gött alla ni ute i den mörka världen...

Hoppas snön kommer snart.....jag längtar faktisk efter den vita, rena, tysta snön.


Ha der bäst

Kram

Moa



Presentation


Namn: Monica
Intressen: Läsa, kolla film, matlagning, påta i trädgården
Arbetar: nix, pensionär
Bor: Nynäshamn
Civilstatus: Gift med en Norrlänning
Ålder: 64 år

Här kommer jag att blogga om ditt och datt direkt ur mitt hjärta.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards