moaslife

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Monica - 18 november 2009 11:20

......nu sticker jag snart iväg till jobbet i min  limosin...(färdtjänst) såååå förnämligt.Skrattande

Ingen sol tittar fram idag fast det är lite ljusare under molnen...suck det är inte stora pretentioner man har för att man skall känna lite lycka...bara lite mer ljus..sol är FÖR mycket begärt i november. haha

Ljuset mina vänner är väldigt nyttigt denna årstid...får man inte tillräckligt med ljus då kommer depressionen som ett brev  på posten. Så gå ut mitt på dagen och lapa in in DAGSLJUSET...lycka till...Flört


Usch vad jag låter negativ men jag ÄLSKAR inte hösten och förvintern, men när den riktiga vintern har kommit med -5 gr kallt och mycket snö dååå trivs jag, för då blir det ljusare ute, tystare, renare ja mer behagligt ...


Hej so long

Nu pyser jag iväg snart

Bye bye

Moa


Presentation


Namn: Monica
Intressen: Läsa, kolla film, matlagning, påta i trädgården
Arbetar: nix, pensionär
Bor: Nynäshamn
Civilstatus: Gift med en Norrlänning
Ålder: 64 år

Här kommer jag att blogga om ditt och datt direkt ur mitt hjärta.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards