moaslife

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Monica - 14 september 2009 23:03

Herregud det är ju så man rodnar när dom drar igång skämt som denna.

Pernilla Wahlgren´s svägerska skulle gärna vilja komma hit kväll men hon kunde inte komma för hon fastnade med lösnaglarna i fittan när hon onanerade...DET NI FlörtOskyldig

RUMSREN eller...njae  tveksamt men roligt ju dom är såå jäkla kvicka i sina kommentarer...och replikerTungan ute


Men det är ju alltid roligt att skämta om det nedre genitalierna kärt samtalsämne ...eller hur hahaha


bye bye

Moa

Av Monica - 14 september 2009 21:40

Fy fan vilket töntigt program...så jä'kla fjantigt med sådana b-kändisar som ställer upp på sånt tramsigt som att befinna sej i ljungeln och genomgå strapatser med ormar. ödlor, insekter och leva i en missär...nej fattar inte att dom ställer upp... fortsätter väl att glo på annat efter detta program tar slut.. pinsamt, pinsamt


Sen går jag till sängs..

Natti

Moa

Av Monica - 14 september 2009 18:53

Ja, middagen var såååå perfekt ... lammrostbiff men klyftpotatis med purjo och vitlök blandat med en stoooor sallad med allt möjligt i...rödlök, champinjoner, sallad tomater mm mm...Ingemar min gube han åt stekt svamp som han hade plockat sjaaalv...hehe (själv) förlåt gubben men så säger han om det ordet.=  norrländsk dialket...gulligt låter detKyss


Han lever fortfarande han stökar runt med disken i köket....så den var väl inte giftig fast jag inte litade på honom att den var ätlig. hmmmm


Idag har vi varit i Nynäshamns cíty och shoppat en del vi tyckte inte att vi handlade så mkt men det gick på ungefär 700 kr för sååå lite sa vi men när vi kollade i kassarna så var det en hel del kött som dom hade extrapris på så det e klart en del blev det allt att frysa in.Obestämd


Nu är Elin nere i "sin" villa och kollar in det nymålade rummet som hon  har fått ommålat och så i morron skall hon flytta in i rummen hos Tina o co,,, det skall bli sååå trevligt tycker dom båda tjejerna.Glad


Själv är jag ledig i 2 dagar så imorron skall vi åka o hälsa på min mor, hon skall få en burk med lingonsylt av oss det bli sååå mysigt att träffa henne för det blir inte sååå ofta, det blir mer besök hos far min.GladGlad


Nu väntas dr Phil ...som vanligt om jag hinner...

Seee ya...puss

Moa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn: Monica
Intressen: Läsa, kolla film, matlagning, påta i trädgården
Arbetar: nix, pensionär
Bor: Nynäshamn
Civilstatus: Gift med en Norrlänning
Ålder: 64 år

Här kommer jag att blogga om ditt och datt direkt ur mitt hjärta.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards