moaslife

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Monica - 15 september 2009 22:56

Härligt att Andra avenyn har kommit tillbaka efter sommaruppehållet.

Jag gillar detta program jättemycket, jag tycker skådisarna är bra och trovärdiga, kul med lite intriger och kärleksaffärer.


Sen....så slocknade jag lite grann blev så in i vassen trött...hösten är kommen och mörkret och då blir man trött usch så tråkigt.

Men min man sitter och kollar in resorSkrattande så det finns hopp för att få  uppleva lite sol och värme snart KANSKE...hihi.


Vi får väl se,,, att fira jul utomlands skulle inte vara helt fel...kul med att dansa runt granen i sanden ...haha


N väntar min sköna säng på mej

Sov gott

Kramizar

Moa

Av Monica - 15 september 2009 20:42

You know....så klart att man kollar in detta program så jag återkommer med lite snack om ditt o datt senare i kväll.

Vad som har hänt idag osv osvSkrattande


Nej jag kan säga det nu för det är paus...

Var hos mamma i Aspudden och fika Elin kom dit också och dår pratade vi och pratade om förr i tiden ...hur hennes

barndom och ungdom hade varit...det tycler mamma mycket om att tala om...det gör gamla och det är trevligt att lyssna på sånt....dom har så mkt att berätta det tycler nog Elin också.


Sen var vi ner till Elins "villa" och gjorde iordning i hennes vardagrum och installerade hennes tv och fixade kuddarna i hennes soffa som hon hade tvättat...

Fikade gjorde vi hos Tina och Dustin lika trevligt som vanligt att komma dit.


Nä nu är pausen slut

morsning

Moa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn: Monica
Intressen: Läsa, kolla film, matlagning, påta i trädgården
Arbetar: nix, pensionär
Bor: Nynäshamn
Civilstatus: Gift med en Norrlänning
Ålder: 64 år

Här kommer jag att blogga om ditt och datt direkt ur mitt hjärta.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards