moaslife

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Monica - 24 september 2009 22:19

Ja vi vedt ju inte hur han skall stavas sitt namn lille Danny som har kommit till denna värld.

Elin´s hyresvärdinna har ju idag kommit hem med sin andra ljuvliga son.

Jag har inte själv sett honom ännu men Elin har ju varit där och burit runt på honom och jag har sett färska bilder på honom såå underbar är han. Man blir ju sååå kär i honom för jag kommer att bli bli en ställföreträdande "farmor" och det är jag väldigt stolt över. Jag kommer ju aldrig att blir en biologisk farmor så det e klart att jag är GLAD.

Snart kommer jag att visa lite bilder på den lilla plutten.


Nu skall familjen Hägglöf gå och lägga sej, frk Hoff skall också gå till sängs hon skall upp tidigt till skolan själv skall jag ligga kvar ett bra tag i sängen sedan skall Elin och jag träffas i Farsta centrum där vi skall köpa lite presenter till

DANNY BOY  Kyss

Suss gott

Moa


Av Monica - 24 september 2009 10:46

Hej alla människor som kan och har tid att njuta av denna härliga höstdag.

Tänk att snart så kommer ni att uppleva mörker kyla och snöslask blääää.

Så ta till vara av denna dag ...gå ut och njut eller om ni inte kan gå sätt dej vid fönstret och lapa in ljuset för det är sååååå väldigt viktigt att få dagsljus på sej såååå mycket du kan för då minimerar du att bli deprimerad.


Höstdepressioner är ju väldigt vanligt pga att ljuset försvinner så var ute i ljuset och förskona dej från den onda sjukdomen. DEPRESSION.


Jag mår jättebra men har varit deppigt förr i tiden av att hösten kommit.


Ljusterapi är att föreslå..billigt om du går ut IDAG.

Kram

mOA

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn: Monica
Intressen: Läsa, kolla film, matlagning, påta i trädgården
Arbetar: nix, pensionär
Bor: Nynäshamn
Civilstatus: Gift med en Norrlänning
Ålder: 64 år

Här kommer jag att blogga om ditt och datt direkt ur mitt hjärta.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards