moaslife

Direktlänk till inlägg 19 september 2009

Natti natti....

Av Monica - 19 september 2009 23:02

Nu kommer vi att hoppa i slafen snart efter att vi kollat in en knepig film på 1-an ikväll sorgsen och mkt underlig om olika relationers öden i olika samhällsklasser i england.


Lördagarna är inga höjdarkvällar för dom som vill kolla på tv...här är ditt liv kan man ju se på men sen är den trööökigt värre.


Tur att man har sina lilla lap-top att surfa runt på lite då och då, men det har blivit väldigt farligt för mej...hmmm

Skäms Tradera som ni säkert har hört talas om ...där anmälde jag mej för några månadres sedan och ve o fasa     ...jag är ju besatt av denna sida verkar det som...jag har köpt några exemplar av begagnade skinnväskor som är min L A S T.

Nu har jag lovat min gulliga  man och min underbara dotter att jag måste SLUTA med detta trams..Det vore inte så tokigt OM jag inte hade några väskor men jag har ju för fan en hel hylla full med gamla väskor som jag inte kan göra mej av med...inte kan man kasta en kär gammal vän och skinn blir ju bara skönare och skönare med åren och då kan man ju inte slänga bort.  Men jag har börjat tänka mej att jag kanske skall sälja bort lite av dom äldsta helt felfria väskor...Är det nån som vill köpa nån så kontakta mej...hehehe.


Nnej nu loggar jag ur min dator och dyker i säng för att invänta ännu en ny dag i solsken hoppas jag.


Må så gott

Moa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 2 juli 2012 13:05

                  

Av Monica - 11 januari 2012 23:39

Hej igen!!!!!!!   Det var ett tag sedan, men nu har vi bestämt att sära på oss min man och jag. Och vad det innebär att jag har fått en liten lägenhet 1:a på 50 kvm och det är EN STOR etta för att vara en etta...hihi Han har fått et 2-a ... ...

Av Monica - 1 januari 2012 19:55

Hej!!!   Det var ett tag sedan jag orkade logga, men nu skall jag göra en lite påhälsning.. Jag har ju haft det ganska tufft en lång period under hel december, varit ur gängorna men har fixat jul och nyår så nu är det bara att blicka framåt. ...

Av Monica - 14 december 2011 22:33

Hej Igen!!!     Ja nu har det varit Lucia och vi har köpt en massa juklappar.. MEN det känns ändå inte som det skulle vara jul inom någion vecka????   Imorgon skall vi till Far och lämna ifrån oss någon julklapp till honom, han vill ha ...

Av Monica - 12 december 2011 13:32

Hej igen....   Det var ett tag sedan, jag har haft fullt upp med både livet och jobb och sjuka/gamla föräldrar som behöver mig...   Ja, mitt iiv rullar på med varken glädje eller sorg...det känns inget på sätt o vis..förstår inte hur man ka...

Presentation


Namn: Monica
Intressen: Läsa, kolla film, matlagning, påta i trädgården
Arbetar: nix, pensionär
Bor: Nynäshamn
Civilstatus: Gift med en Norrlänning
Ålder: 64 år

Här kommer jag att blogga om ditt och datt direkt ur mitt hjärta.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards