moaslife

Direktlänk till inlägg 9 november 2009

Shop-tajm

Av Monica - 9 november 2009 19:45

Är jag en shopoholic....nej inte jag heller för jag shopar inte sååå ofta utan bara nu när jag har gått ner hela 12 kg i vår/sommar. Dukgtigt va????SkrattandeFlört, dom gamla hade liksom blivit lite föööör stora runt om inte så kul att bära bylsiga brallor. Man vill ju se lite modern ut fast man är lastgammal.....Förvånad


     fast inte riktigt så såg min jacka ut men rosa var den...riktigt söt, jag föll

för den med en gång....suck


Det blev en runda till den stora lilla staden Nynäshamn för Elin och mej.

Jag gcik runt och kollade i dom små pittoreska affärer som finns på stritan och vips så hoppade en rosa täckjacka + 2 par jeans in i påsar och åkte buss hem med mej och Elin....tänk va dom bara hoppade in i påsarna  hmmmmmSkäms.

Elin var på information om sina nya arbetsplatser inom nynäs-kommun på gruppbostäder och förskolor. En s.k vikariepool. Så nu är det bara att sitta hemma och vänta på en telefonsignal och sedan bege sej ut i arbetslivet och tjäna storkovan. hmmmmmTungan ute


Nu skall vi se på den årliga fotbolssgalan där våra eminenta idrottsmän får priser för vad dom preserat under år 2009.

Tja det får väl gå an som underhållning ikväll  lite bra underhållning kanske det blir också som artister, vilka vet jag inte i skrivandets s tund.


Vi säger väl det så länge så höres vi imorron

Ha det bäst

Moa

 
 
inger

inger

10 november 2009 17:47

Men hallo o grattis till din viktnedgång.Hur har du burit dig åt.Nån diet eller?
Jag försöker också att gå ner i vikt,men faller alltid tillbaka i gamla banor igen.Har testat Gi-metoden,South Beatch + en massa annat.Jag lyckas gå ner några kilon,men vips så är dom tillbaka igen.Skriv o berätta vad som fått dig att lyckas så bra.
Kramiz

http://colahundar.bloggagratis.se

 
inger

inger

10 november 2009 17:48

Glömde säga att det måste vara roligt att shopa kläder nu.
För mig är det en ren pina.
Hej hopp

http://colahundar.bloggagratis.se

 
lollo

lollo

10 november 2009 21:45

Vad duktig du har varit som har gått ner så mycket...
APPLÅDER och BUSVISSLINGAR.Gillar din stil Bruden du är bra cool.
Må så gott! Kramar!

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 2 juli 2012 13:05

                  

Av Monica - 11 januari 2012 23:39

Hej igen!!!!!!!   Det var ett tag sedan, men nu har vi bestämt att sära på oss min man och jag. Och vad det innebär att jag har fått en liten lägenhet 1:a på 50 kvm och det är EN STOR etta för att vara en etta...hihi Han har fått et 2-a ... ...

Av Monica - 1 januari 2012 19:55

Hej!!!   Det var ett tag sedan jag orkade logga, men nu skall jag göra en lite påhälsning.. Jag har ju haft det ganska tufft en lång period under hel december, varit ur gängorna men har fixat jul och nyår så nu är det bara att blicka framåt. ...

Av Monica - 14 december 2011 22:33

Hej Igen!!!     Ja nu har det varit Lucia och vi har köpt en massa juklappar.. MEN det känns ändå inte som det skulle vara jul inom någion vecka????   Imorgon skall vi till Far och lämna ifrån oss någon julklapp till honom, han vill ha ...

Av Monica - 12 december 2011 13:32

Hej igen....   Det var ett tag sedan, jag har haft fullt upp med både livet och jobb och sjuka/gamla föräldrar som behöver mig...   Ja, mitt iiv rullar på med varken glädje eller sorg...det känns inget på sätt o vis..förstår inte hur man ka...

Presentation


Namn: Monica
Intressen: Läsa, kolla film, matlagning, påta i trädgården
Arbetar: nix, pensionär
Bor: Nynäshamn
Civilstatus: Gift med en Norrlänning
Ålder: 64 år

Här kommer jag att blogga om ditt och datt direkt ur mitt hjärta.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards