moaslife

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Monica - 16 oktober 2009 23:33

Ja ikväll så var det Camilla som åkte ut...var det rätt eller fel ????

Jag tycker nog att hon är inte i rätt forum som idol utan kan mycket väl platsa som dom sa i tv400 eftersnack, schlagerfestivalen och sjunga schlager för det gör hon bra tösabiten. Och söt är hon ju och det brukar ju uppskattas i varje fall av Bert Karlsson. Han kanske fångar upp henne till sitt stall och då kommer hon långt, jag tror på henne i detta sammanhang.


Jag har ONT i min ländrygg...LUMBAGON ..har kommit tillbaka tror jag, och så känner jag mej lite sänkt efter SVIN-sprutan vi fick i förmiddags.

Så nu är det bara att hoppa i säng och sussa kudden, ta en paraflex så värken släpper så jag kan sova.

Imorron skall vi åka till min far och se hur han har det.


Ha det bäst hörrni!!!

Moa

Av Monica - 16 oktober 2009 14:25

Nu så har gubben och jag fått varsin SVIN-spruta...

Så nu kan alla svin komma för ni har inte chans på ossSkrattande (hoppas vi)Tungan ute

Var och handlade lite god mat till helgen och några goda öl det är ju helg och då vill man ju ha lite mys.


Min lille far som åkte in på hjärtinstensiven igår får idag komma hem...pigg och glad verkar det som.

Skönt att det gick bra denna gång också...undrar hur många ggr han kan orka att få sådana anfall i hjärtat, antingen är det infarkt eller "bara"  ett kärlkrampsanfal men påfrestande för denna gamla kropp.Obestämd


Ikväll blir det IDOL och en myskväll i soffan...

Ha det bäst

Moa

Presentation


Namn: Monica
Intressen: Läsa, kolla film, matlagning, påta i trädgården
Arbetar: nix, pensionär
Bor: Nynäshamn
Civilstatus: Gift med en Norrlänning
Ålder: 64 år

Här kommer jag att blogga om ditt och datt direkt ur mitt hjärta.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards