moaslife

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Monica - 19 oktober 2009 22:20

Dom är ju inte riktigt kloka dom där tokarna på Berns.

Dom tyckte att Markoolio´s fru skulle få en present och det skulle var en blindkäpp. Det tyckte jag var skit kul.

Ja för hon var sååå jäkla snygg och dom undrade väl vad hon såg i honom och därför måste hon vara blind hehehehehe.Flört

Det är min humor smutskastning på varandra är det verkligen men ställer man upp i ett sådant program så får man ta allt möjligt.


Idag har vi varit och hälsat på mor min och hon var sååå pigg och glad, berättade om gamla tider som är sååå roligt att alltid lyssna på. Skrattande

Det är alltid något nytt som jag inte har reda på och det är alltid roligt.


Annars är det som vanligt här hemma , jag skall nu börja jobba i några dagar 2 kvällar och en mötesdag.

Helgen gick jäkligt fort tycker jag ...alldeles för fort jag fattar inte det men det är ju lika för alla.


Ha ha jag fortsätter väl och kollar in Roast på Berns så ha det bra alla ni där ute....hahahahahahah dom är ju inte kloka som sagt herregud vad dom slänger glåpord om varandra....mycket får dom tåla.


Moa

Presentation


Namn: Monica
Intressen: Läsa, kolla film, matlagning, påta i trädgården
Arbetar: nix, pensionär
Bor: Nynäshamn
Civilstatus: Gift med en Norrlänning
Ålder: 64 år

Här kommer jag att blogga om ditt och datt direkt ur mitt hjärta.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards