moaslife

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Monica - 17 oktober 2009 22:14

Yes, yes parningen gick galant idag i Åkersstryckebruk.

Dom satt fast i ca 50 min. så då skall det väl bli många puppisar hoppas vi på.Kyss


 

Få se om vi blir foderägare till en av tikarna som hon skall behålla...vem vet . Nej vi skall nog bara vara mommo och moffar, vi klara inte av något annat vi är för gamla anser jag. Det räcker med att få ha dom lite ibland och gosa med domSkrattande



För övrigt har dagen inte varit såå angenäm, med mycket värk i kroppen, jag har känt mej vissen helt klart.

Men vi var ändå ute i vår lilla trädgård och röjde bland vissna blommor och satte lite tulpanlökar så det blir fint i vår.


Niu skall vi snart gå till sängs , och sova bort värken..kanske den är puts väck imorron...hoppas det.Skrattande


Ha det bäst

Moa


Av Monica - 17 oktober 2009 11:49

Ja inatt har varken jag eller gubben min sovit värst bra, pga tror vi av SVIN-sprutan som vi fick igår.

Jag har också fått tillbaka min LUMBAGO-värk (RYGGSKOTT) det gär så omnt när jag sitter, går, står de är precis som jag hade en galge rakt över ländryggen. så stel är jag och så smärtsamt är det.....hmmmRynkar på näsan


Idag är Elin iväg till Åkersstyckesbruk och försöker sej på att para Annie IGEN, får se nu om det "tar" denna gång för förra gången så gick hon tom...alltså hon lurade oss grundligt. Dom kan bete sej som dom vore dräktiga, bli svullna i magen, bröstvårtorna blir större, ökat aptit ja you name it...

Det blir spännande i eftermiddag för Elin kommer säkert att ringa på mobilen så fort det är klart.

Annie släpp till nu så det blir puppisar före julGlad




Ha det bäst

Moa


Presentation


Namn: Monica
Intressen: Läsa, kolla film, matlagning, påta i trädgården
Arbetar: nix, pensionär
Bor: Nynäshamn
Civilstatus: Gift med en Norrlänning
Ålder: 64 år

Här kommer jag att blogga om ditt och datt direkt ur mitt hjärta.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards