moaslife

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Monica - 30 oktober 2009 23:34

Fan jag har fått tillbaka min LUMBAGO .


 

Jag har såååå jäkla ont i min ländrygg. skall försöka mej på att massera med min NYA MASSAGEAPPARAT. som jag har köpt idag i Skärholmen. Skitskönt var det att dra apparaten över ryggens onda muskler. Den är elektrisk och har 3 munstycken som man ändrar med ...hur  man vill ha massagen...mjuk. medium. large och med olika hastigheter.


När  man har ont så spänner man sej i övriga delar på kroppen och då får man ont där med det går som ett ekorrhjul ju...knepigt.


Nu skall vi hoppa i säng, vi har ju  sett IDOL och kollat på eftersnäck också . Erika åkte ju ut stackarn, guuud vad ledsna dom var allihopa hon var tydligen poppis norrlands-jäntan.

Ha det bäst

puss o kram

Moa

Av Monica - 30 oktober 2009 10:32

Jag känner mej nedstämd och finner inget roligt i att vara ledig i denna helg, vet inte varför.Foten i munnen

Försöker hitta glädjeämnen i mat, dryck men No inget kul det heller...men gott...Obestämd


Jag blir glad av att den gula saken som var uppe på himlen igår (solen) heter den viss det var länge sedan den var uppe...då blev jag glad, men inte idag då är det MULET och gråttCool

Min dotter är här med sina hundar och den lille är ju så förtjusande rolig och busig, han blir såå förbannad när han inte får som han vill. Hans styvmamma/storasyster Delta ger sej inte när han försöker ta benet ifrån henne NO WAY inte en chans MEN  hon skulle allt bli lite mer arg men Delta är ju världens snällaste men när det gäller på riktigt då smäller var så säker. grrrrrrr

Hon har kraft att ta fram mkt motor i sig om det behövs., våran fin fina Delta...

 

Det vackraste som finns.....Förvånad


Ha en bra dag jag blir i varje fall glad av att titta på DELTA...hon fyller mitt hjärta...efter saknaden av Kaxe

 

Min goaste lilla KAXE  ...JAG SAKNAR DEJ SÅÅÅÅÅÅ

Moa


Presentation


Namn: Monica
Intressen: Läsa, kolla film, matlagning, påta i trädgården
Arbetar: nix, pensionär
Bor: Nynäshamn
Civilstatus: Gift med en Norrlänning
Ålder: 64 år

Här kommer jag att blogga om ditt och datt direkt ur mitt hjärta.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards